czwartek, 12 września 2013

Będę tam

Otwieram oczy.
Nie uśmiechasz się do mnie.
Patrzę prosto w oczy.
Zaglądam w zakamarki myśli.
Świat zawirował tysiącem obrazów...
Tam gdzie słońce spotyka północ,
Tam gdzie horyzont plącze obłoki,
Będę tam.
Jestem tam.

Świat zawirował tysiącem myśli
W mojej głowie.

Zamykam oczy.
Uśmiechasz się do mnie.
Patrzę prosto w oczy.
Zaglądam w najskrytsze myśli.
Świat zawirował milionem gwiazd...

Tam gdzie księżyc łapie świt,
Tam gdzie horyzont ginie w niebie,
Jestem tam.
Zostanę tam.

Świat wiruje w moim sercu...
W mojej głowie

Nie ma smutku.
Uśmiechasz się do mnie.
Patrzę prosto w lustro.
Zaglądam w najciemniejsze korytarze.
Świat... Jaki jest mój świat?

Tam gdzie księżyc spotka słońce,
Tam gdzie horyzont dotknie gwiazd,
Będę tam.
Chcę tam być...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz